تشک خواب

ارائه ی محتوا در رابطه با تشک در راستای خریدی بهتر

تشک خواب

ارائه ی محتوا در رابطه با تشک در راستای خریدی بهتر

هدف ما ارائه ی محتوای مناسب برای خرید تشک و رضایتمندی بیشتر خریداران میباشد
بایگانی
آخرین مطالب
جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۴ ب.ظ

خرید تشک مناسب بدن شما

پشتیبانی از تنظیم مجدد ستون فقرات  

       اولین کاری که باید انجام دهیم این است که ستون فقراتتان را در حالت خنثی نگه دارید. این به این معنی است که شکل ستون فقرات شما هنگام خوابیدن باید همانند زمانی است که شما مستقیما ایستاده اید. ستون فقرات شما باید منحنی "S" طبیعی خود را هنگامی که در شکم یا پشت قرار دارد حفظ کنید و وقتی که در کنار شما بودید، باید مستقیم باشد. از دوست خود بپرسید که در حال تست تشک در فروشگاه هستید. اگر شکاف بین بدن و تشک شما وجود دارد، بدان معنی است که شما نیاز به حمایت بیشتری از تشک خود در این مناطق دارید.


         اصطلاح "حمایت" به جنبه های رختخواب اشاره دارد که به عقب فشار می آورد تا در حالی که خوابید، موقعیت ستون فقراتتان را حفظ کنید. بر خلاف آسایش، که عمدتا مربوط به ترجیح شخصی است، هر کس نیاز به حمایت از تشک خود دارد. حمایت نادرست یا نامناسب می تواند باعث ایجاد تنش یا کمر درد شود، زیرا عضلات خود را با کار کردن برای حفظ ستون فقرات خود، جبران می کند. اگر چه شرکت های تشک با استفاده از کلمات "شرکت" یا "شرکت اضافی" برای توضیح حمایت ارائه شده توسط یک تخت، آنچه که آنها واقعا توصیف می کند، میزان هسته داخلی تشک است (آنچه شما احساس می کنید زمانی که شما قرار دادن یک زانو در رختخواب و سپس وزن خود را به آن بچرخانید) "پررنگ" یا "سفت" است. میزان حمایت از نیاز بدن شما بستگی به موقعیت خواب و اندازه شما دارد. ترکیبات مختلفی از انواع تشک و مواد می تواند برای بدن های مختلف کار کند. بهترین روش برای پیدا کردن تشکی که پشتیبانی مناسب را فراهم می کند، آزمایش چندین تشک مختلف در فروشگاه است.

ستون فقرات

رفع فشار

تصور کنید یک نقشه فشار در زیر بدن شما وجود دارد که روی تخت خوابانید. به نظر می رسد یک نقشه گرمایشی که فشار آن در هر اینچ مربع بالاتر باشد پرتقال و قرمز باشد (این به عنوان "نقطه های فشار" شناخته می شود)، و مکان هایی که فشار کمتر آن آبی و سبز باشد. رفع فشار به این معنی است که تشک به اندازه کافی برای رفع فشار تحت فشارهای وزنی مانند پنجه و شانه ها قرار می گیرد و برای رسیدن به قسمت هایی از بدن شما که به اندازه کافی کوچک نیست مانند کوچکتر پشت شما، افزایش می یابد.


       تسکین فشار نامناسب علت اصلی ریختن و چرخیدن در شب است، زیرا بدن شما ناخودآگاه تنظیم می کند وقتی احساس درد یا فشار در بعضی از مناطق احساس می کنید یا هنگامی که بخشی از بدن شما به علت کاهش فشار نامناسب از بین می رود. بدن شما بیشتر با رختخواب تماس میگیرد، هرچه وزن بدن شما به طور سطحی بیشتر از سطح تخت توزیع شود، فشار کمتری در طول شب تجربه خواهید کرد.


         توانایی تشک برای ارائه فشار به زمان کمی برای ارزیابی نیاز دارد. در مقایسه با راحتی کلی تشک، که واقعا در مورد اولویت های شخصی است و می تواند به سرعت سنجیده شود، تسکین فشار دارای کیفیت علمی و قابل اندازه گیری است. عملا صحبت کردن، می تواند حداقل 10 دقیقه طول بکشد تا علائم متوجه شود که یک تشک برای شما مناسب نیست. به عنوان مثال ممکن است متوجه شوید که تشک در زیر شانه شما ناراحت کننده است یا اینکه بازو شما به آرامی خواب می بیند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی